Noteikumi

1. New Nordic
a) "New Nordic" ir UAB “New Nordic” preču zīme vai reģistrēta preču zīme Latvijā un/vai citās pārstāvniecībās ārvalstīs.

b) Mājas lapas satura autortiesības pieder UAB “New Nordic” vai satura un tehnoloģiju piegādātājiem -  partneriem. Jums ir atļauts apskatīt, printēt un lejupielādēt informāciju no mājas lapas, izmantojot to tikai personiskai lietošanai. Lietot komerciālos nolūkos un/vai pārpublicēt materiālus nav atļauts.

2. Kā ar mums sazināties
a) Mūsu adrese: UAB “New Nordic”, Lubānas 41, Rīga, Latvija. Tālrunis: +37167113130 vai +37126952187. E - pasts: info@newnordic.lv

3. Mājas lapas saturs
a) Mēs esam centušies, lai interneta vietnē atrodamā informācija ir korekta un patiesa. Tomēr, mēs nenesam atbildību par neprecīzu informāciju.

b) Mēs nenesam atbildību par zaudējumiem (tiešiem, netiešiem vai sekundāriem), kas radušies interneta vietnē publicētās neprecīzās vai nepārbaudītās informācijas dēļ, izņemot gadījumus, kad iestājusies nāve vai miesas bojājumi, ko izraisījusi mūsu nolaidība.

4. Produktu apraksts
a) Interneta vietnē publicētais produktu apraksts un sastāvs ir aptuvens, un mēs paturam tiesības veikt izmaiņas, kas neietekmē produkta kvalitāti vai iedarbību.

b) Kļūdu labojumi vai sortimenta izmaiņas interneta vietnē var tikt veiktas bez brīdinājuma. Produkta cena un pieejamība arī var tikt mainīta bez brīdinājuma.

5. Produktu pasūtīšana
a) Jūs varat pasūtīt produktus interneta vietnē, aizpildot pasūtījuma formu.

b) Mēs apstiprināsim pasūtījumu, nosūtot uz jūsu norādīto adresi e-pastu, kas arī kalpos kā abu pušu noslēgtais līgums (neatkarīgi no tā, vai e-pasts ir saņemts vai nav).

6. Cena un maksājums
a) Produkta cena ir cena, kas norādīta interneta vietnē brīdī, kad mēs apstiprinam Jūsu pasūtījumu. Cenā tiks iekļauti arī nodokļi. Piegādes izmaksas cenā netiek iekļautas.

c) Maksājuma procesu nodrošina mūsu partneris UAB „Paysera LT“ (Jums saistoši ir šī uzņēmuma izstrādātie noteikumi).

d) Neskatoties uz mūsu pūlēm, nodrošinot kvalitatīvu un precīzu interneta vietnes saturu, var rasties kļūdas un produktu cenas var tikt norādītas neprecīzi. Tādā gadījumā mēs sazināsimies ar Jums, lai apturētu pasūtījuma procesu. Mums nav pienākums piegādāt preces, kas iegādātas laikā, kad norādīta neprecīza produkta cena.  

7. Produktu piegāde
a) Mēs nodrošināsim produktu piegādi Jūsu izvēlētājā veidā uz Jūsu norādīto adresi no mūsu Baltijas noliktavas Lietuvā.

b) Latvijas teritorijā produkti tiek piegādāti  3-5 darba dienu laikā. Visi produkti tiek rūpīgi iepakoti, nodrošinot drošu un kavalitatīvu piegādi. Piegādi uz jūsu norādīto adresi  vai izvēlēto pakomātu veic kompānija Omniva.

c) Ja piegādātajā pasūtījumā ir neatbilstošs produkts vai tas ir bojāts, vai ir kāda cita kļūda, Jums ir pienākums 14 dienu laikā rakstveidā mums par to ziņot. Ja tas netiek izdarīts noteiktajā laikā, tad mums nav pienākums kompensēt radušos zaudējumus.

d) Kvalitātes nodrošināšana: Mēs lepojamies ar savu produktu kvalitāti. Ja Jums piegādātā produkcija nav kvalitatīva, aicinam to atgriezt atpakaļ, izmantojot sekojošu adresi:

UAB “New Nordic”
Lubānas 41,Rīga
Latvija
LV-1073

Visas ar produktu atgriešanu saistītās izmaksas ir jāsedz Jums. Mēs nevaram nest atbildību par produkciju, kas nav nonākusi atpakaļ mūsu noliktavā, tādēļ aicinam izmantot pasta pakalpojumus, kas informē par preces saņemšanu.

 

8. Piegādes cena „OMNIVA” pakomātiem:

a)
Bezmaksas piegāde – ja kopējā pirkuma summa ir 10,00 € vai lielāka.

b) Ja kopējā pirkuma summa ir mazāka par 10,00 €, piegādes izmaksas 3,00 €.

 

9. Piegādes cena, izmantojot OMNIVA kurjera pakalpojumu:

 a) Bezmaksas piegāde – ja kopējā pirkuma summa ir 30,00 € vai lielāka.

 b) Ja kopējā pirkuma summa ir mazāka par 30,00 €, piegādes izmaksas 4,50 €.

 

10. Bojāts iepakojums
Ja konstatējat, ka Jums piegādātais produkts ir bojāts, lūdzam sazināties ar UAB “New Nordic” pārstāvniecību pa telefonu: +37167113130 (darba dienās no 8.00 – 17.00) vai e-pastu: info@newnordic.lv. Ņemiet vērā: Ja sūtījumu norādītājā laikā neesat saņēmis, 14 dienu laikā Jums ir pienākums par to ziņot. Ja tas netiek izdarīts noteiktajā laikā, tad mums nav pienākums kompensēt radušos zaudējumus. Ja Jūs konstatējat, ka prece transportēšanas laikā ir bojāta, mēs to apmainīsim pret jaunu, ja vien bojātā prece mums tiek atgādāta 14 dienu laikā. Ja tas netiek izdarīts noteiktajā laikā, tad mums nav pienākums kompensēt radušos zaudējumus.

UAB “New Nordic”
Lubānas 41,Rīga
Latvija
LV-1073

11. Pasūtījuma atcelšana
a) Jūs drīkstat atcelt pasūtījumu, informējot mūs par to rakstveidā, 14 dienu laikā kopš sūtījuma saņemšanas, norādot pasūtījuma nr., un atgriešanas iemeslu.

b) Ja Jūs atceļat pasūtījumu pēc tam, kad produkts jau ir aizsūtīts vai saņemts, Jums ir pienākums to atgādāt atpakaļ uz augstāk norādīto adresi, sedzot ar to saistītās izmaksas.

c) Ja produkta iepakojums ir atvērts un tas ir sākts lietot, pasūtījumu atcelt nevar, tomēr punkts par produkta kvalitāti joprojām ir spēkā (skat., punktu 7.d.)

12. Kopējie noteikumi
a) Interneta vietnē reklāmētie un pārdotie produkti ir paredzēti tikai individuālai lietošanai. Aizliegts veikt tālāku produktu pārdošanu.

b) Visus strīdus un domstarpības, kas radušās, puses risina pārrunu ceļā. Ja pusēm neizdodas vienoties pārrunu ceļā, strīds tiks nodots izskatīšanai tiesā.